Onderschatte kracht van case studies voor jouw business

De verborgen kracht van een strategische case study zit 'm voor IT, legal en finance NIET in het bewijs dat je laat zien.

Niet in de enthousiaste quotes van je klant.
Niet in het resultaat dat je neerzette.
Niet in jullie onderscheidende aanpak.
Niet in de toffe transformatie die je laat zien.
Niet in het verschil tussen voor en na.

Da's allemaal logisch en wiedes als je jouw klantsucces in een verhaal giet.

Er gebeurt iets veel belangrijkers als je een klantsuccesverhaal maakt.

(Vooral in analytische als taai/saai ervaren branches zoals IT, legal & finance)

En dat is empathie.

Als je de juiste vragen stelt, dan boor je iets essentieels aan dat verder reikt dan cijfers, features, specs en productkenmerken. Empathie. Motieven. Drive. Verbinding.

Hiermee valideer en versterk je jouw waardepropositie, krigj je een steeds beter beeld van je competitive advantage en kun je dus steeds slimmer strategische beslissingen nemen voor je marketing, sales en communicatie.


Ik nam er een podcast over op en die kun je hier luisteren.