ga('send', 'pageview');

Mijn kennis is jouw kennis

Inmiddels weet je het vast wel: ken je klant en je kunt hem of haar voor je winnen. Maar wanneer ken je je klant nou echt?

Begin met de triggers!

De triggers zijn altijd intrinsieke motivatoren. Ambities. Behoeften. Verlangens. Obstakels. Struikelblokken.

Netto, onder de streep, is dat altijd: hij of zij wil iets bereiken, maar dat lukt niet. Er ontbreekt kennis, een vaardigheid, ervaring of een mindset. En dat schuurt.

Het is niet fijn om ergens te willen zijn, maar er niet te kunnen komen.

En daar kom jij in het vizier. Jij kunt je klant ECHT goed helpen. Want je bent een professional met ervaring, skills, kennis en die enorme ambitie om iemand verder te brengen. En in dat gebied zitten die triggers: de specifieke haakjes waarop jouw klant overtuigd raakt en het vakje ‘geschikt’ aanvinkt bij jouw naam.

Maar hoe vind je nou die triggers?

Dat doe je gemakkelijk zelf met mijn Sjabloon Verkooptriggers: een invulbare pdf waarmee je zelf ontdekt wat je klant drijft, verlangt en wil. Invullen, klaar.

Vraag ‘m hieronder aan!