Je hebt een idee. Een Ding. Jouw Ding. Je bent er kneiterenthousiast over. TOTDAT… je de copy en communicatie er voor moet schrijven. Je landingspagina, je e-mailmarketing, je content, al die dingen rond jouw funnel. Ergens wil het niet 100% kloppen met die communicatie.

Ho even, denk je dan. Als IK het al niet op papier krijg, hoe gaat een KLANT dan overtuigd raken? Is het eigenlijk wel een goed idee? Voor je het weet twijfel je over je hele project, product of lancering. Terwijl je tot in je tenen voelde dat je iets vets te pakken had.

Ik ben blij dat je hier bent, want deze stress en kopzorgen hoor jij helemaal niet te hebben. Elke minuut dat jij tegen een knipperende cursor aan zit te staren, ben jij niet Jouw Ding aan het doen. Elke minuut dat jij vastloopt op cliché’s als ‘de pijn van de klant’ ben jij geen mensen aan het helpen.

Laten we deze shit fixen, trooper.

Concreet

Jouw mooie plannen vertalen we naar strategische copy die helemaal klopt bij jou én je ideale klant.

Specifiek

De essentie vertalen we naar woorden die sales-focused zijn maar ook authentiek & eerlijk. Ruis eruit, visie erin.

Gegarandeerd

Niet goed, geld terug. Dus als jij niet tevreden bent over mijn leiderschap of expertise, stort ik je investering terug.

‘Desirée weet altijd de angel te vinden. Ze stelt de vraag achter de vraag en blijft graven tot de kern boven tafel ligt. Dat doet ze zowel in gesprekken als in geschreven feedback.’

Liesbeth de Korte

Ik vertaal al sinds 2000 complexe visie & strategie naar slimme communicatie waardoor de juiste mensen snappen wanneer ze wat moeten doen en waarom.

Dat deed ik bij XS4ALL, Justitie, de Vrije Universiteit en reclamebureaus.

Van abstract naar concreet.

Graven is mijn secret superpower: de essentie afpellen. En vertalen naar woorden die de juiste mensen in het hart raken.

Specifiek. Helder. Relevant. Het moet kloppen. Van binnen naar buiten (en weer terug).

Het is me een eer om jou en je team te mogen ontmoeten!

Elk woord precies op de juiste plek

Schrijven is schrappen. Communicatie is kiezen. Wat er over blijft, is de essentie en die heeft jouw klant nodig om in actie te komen. Dat is wat wij dus gaan doen. In drie simpele stappen: 

Stap 1 – Intake
Wat is jouw Ding? Ga je iets lanceren? Een product? Een campagne? Contentstrategie? E-mailmarketing? Ik help je laserscherp te krijgen wat er voor moet gebeuren en in welke volgorde.

Stap 2 – Intel
Alles is er al. Je moet alleen op de juiste plekken kijken. We halen alles naar boven: koopmotieven, USP’s, onderscheidende waarde. Zo vormen we jouw concurrentievoordeel en dat valideren we bij de juiste mensen.

Stap 3 – Implementeren
Showtime! Alles vertalen we naar woorden op precies de juiste plekken. We laten geen losse eindjes hangen. Ik help je om alles precies goed te krijgen. Zodat jij je 100% senang voelt. En je klant in de rekken hangt voor jouw Ding.

Het toffe is dat ik met deze onderzoeksstrategie de woorden naar boven haal die mijn klanten zeggen en waarmee ik een post kon schrijven die me direct drie leads opleverde!’ – Linda Hemmes

Grote ideeën in je hoofd

Als je al een tijdje mee draait, heb je boelveel geleerd over online marketing, leiderschap en sales.

Allemaal stukjes van de puzzel. Allemaal gierend waardevol. Maar dan komt het.

Jouw taak is om die puzzelstukjes zo concreet en begrijpelijk te maken dat jouw ideale klant er van AAN gaat.

Die vertaalslag, daar lopen veel ondernemers op vast. Ze voelen dat hun idee of een nieuwe Ding waardevol is. Maar het zo opschrijven dat het klopt? Da’s lastig. Je gebruikt veel te veel woorden of… er komen helemaal geen woorden. Dodelijk verlammend.

Van het scherm spatten

Binnen vier seconden besluit jouw klant ‘JA interessant’ of ‘NEE, ik ga’.

Dus als jij niet hyperrelevant, helder en specifiek bent, dan klikt ie weg. Je moet de taal spreken van precies de juiste klant.

Dat is strategische copy die mensen in beweging brengt. Sust z’n reptielenbrein, maakt ‘m gierend enthousiast over jou en het eindresultaat en leidt ‘m soepeltjes naar de aanvraag- of downloadknop.

Zulke communicatie levert gesprekken én deals op met de juiste mensen. Maar het levert ook zelfvertrouwen en rust op: het is heerlijk als je etalage klopt bij de winkel die je draait.

Hoe werkt het

Ik ben jouw co-creëerende consultant, dus ik werk op afstand zeer nabij mee aan jouw project.

Globaal gaat dat altijd zo:

  • Intake met jou en/of je team
  • Daarna wekelijks een sessie totdat alles klopt
  • Inclusief 24/7 online omgeving (Teams)
  • Inclusief feedback op alle elementen van je communicatie*

Investering: varieert ontiegelijk per project of product.

*) Geen copywriter in huis en zelf geen talent? Let’s talk. Alles is mogelijk.

Desiree dus
salesstory-studio

Dit levert het op

  1. Jouw Ding eindelijk gepubliceerd, in de wereld
  2. Klanten die klikken op Jouw Ding
  3. Zelfvertrouwen: je voelt welk stukje van de markt echt BIJ JOU hoort
  4. De wijsheid dat het publiceren van Jouw Ding ook zónder stress & slapeloze nachten kan
  5. 1000 ideeën voor strategische content en misschien wel een nieuw ‘Jouw Ding

Garantie: niet goed, geld terug

Na de eerste sessie voel jij of het in orde is met mijn kennis en leiderschap. Is dat een ‘nee’ voor jou, dan geef je dat aan. Je krijgt dan het volledige bedrag terug.

Voor wie is dit

Ik werk zonder uitzondering met ondernemers en bedrijven met een persoonlijkheid en Grote Ideeën. Je draait al een tijdje hartstikke goed, hebt misschien wel VA’s in je team. Maar je voelt: ik wil strategisch up-levellen. Ik wil met minder stress en in een fractie van een tijd een strategisch superstrakke boodschap neerzetten.


Dan moet je mij bellen. (En anders mag je mij ook bellen hoor. Mogelijk dat ik je dan doorverwijs).

(Diapositief omdat het zo belangrijk is)

Desirée bevraagt je op de juiste manier en vraagt door totdat de kern boven komt. Wie is mijn klant en wat heeft die nodig?’ – Sven

Jouw Ding de wereld in slingeren. Alles wat we moeten doen om dat te laten gebeuren, doen we. Geen lessen. Geen video’s. Je stapt in een snelkookpan vol met actie en implementatie. Je gaat op de juiste plekken kijken, vragen stellen en vertalen. Ik help je de juiste vragen te stellen. Wat je vindt, help ik te vertalen en op de juiste plekken neer te zetten.

Op alles wat er nodig is om Jouw Ding de wereld in te slingeren. En op jouw denkprocessen om daar te komen. Ik ben een vragensteller. Ik kan mijn magic pas doen als ik snap wat je wil en wat je doet. En ja daar geef ik dan ook feedback op.

Alles is copy. Als jij je waarde helder weet te articuleren, dan verkoop je je spullen. Da’s geen moderne ellende, dat is zo oud als de weg naar Rome. Ik help je jouw waarde te vertalen tot de absolute essentie. Maar hee: als jij denkt dat het niet werkt. Dan werkt het niet 🙂

Zelf heb ik de eerste jaren van mijn bedrijf 20k geïnvesteerd in kennis & coaching. Sommige briljant, sommige not so much. En eerlijk gezegd: ik werk het liefste met mensen die al eens met anderen hebben gewerkt. Want dan kun je het vergelijken. En dan word je blij van mij. Geen filters, geen gestileerde shit, geen overbodige randzaken.

Ik ook niet. Maar je bent al ondernemer geworden. Je hebt dus al gekozen voor het pad van uitdagingen, avontuur en groei. Het toegangskaartje voor ‘dingen doen die je nooit eerder hebt gedaan’ heb je dus al :). Nu wordt het tijd om een laserscherpe focus te krijgen op je klant en wat je die aanbiedt, zodat de achtbaan waar je in stapt, helderder voor je wordt en op gaat leveren wat je er van hoopt.

Dan is dit programma niet geschikt voor je. Maar bel me dan toch, want ik heb de allerbeste mensen om mij heen die jou daar wel bij kunnen helpen.

Heb je een vet idee? Ben je goed in je vak? Heb je succeservaringen met klanten? Wil je van losse flodders en stress af? Dan ben je kei geschikt.

Als jij na of tijdens de intake denkt: dit wordt niks. Dan krijg je je geld terug.

Net als jij ben ik een keihard werkende ondernemer met hart voor haar zaak. Ik ken mijn kwaliteiten, maar ik weet ook waar mijn invloed op houdt. Dus is er iets in de klik tussen ons of mis je iets aan mijn leiderschap of expertise? Dan moeten we gewoon als volwassen volwassenen uit elkaar kunnen.