Signature Salesstory Studio: jouw essentie vertaald naar precies de juiste plekken

Whoohaa. Laten wij in acht weken jouw oneerlijke voorsprong op de rest uitgraven en vertalen naar een solide en strategisch fundament inclusief vertaling naar teksten die jouw klanten doen watertanden.

Speciaal voor: bevlogen vakidioten die kneitergoed werk leveren aan klanten (en klaar zijn om dat ‘classy’ en integer in de etalage te zetten).

Jij wil helderheid: intelligente stappen die zichzelf bewezen hebben en waarmee je hoogover én tactisch combineert tot strategische copy die de juiste koppen doet opveren.

Je bent bereid om te graven, onderzoeken en slimme verbanden te leggen tussen jou en je markt. Zodat jij een hoek kunt claimen waar je logisch de go to guy/girl bent.

Je wil de essentie van jouw bedrijf vertalen naar woorden die strategisch en sales-gefocused zijn maar ook precies kloppen bij jou en je bedrijf. Authentiek en vanzelfsprekend.

‘Desirée weet altijd de angel te vinden. Ze stelt de vraag achter de vraag en blijft graven tot de kern boven tafel ligt. Dat doet ze zowel in gesprekken als in geschreven feedback.’
Liesbeth de Korte

desiree

Daar zit ik dus op!

Ik vertaal al sinds 2000 complexe visie & strategie naar tactische boodschappen waardoor de juiste mensen snappen wanneer ze wat moeten doen en waarom.

Dat deed ik bij XS4ALL, Justitie, de Vrije Universiteit en reclamebureaus.

Van abstract naar concreet, specifiek en relevant, dat is zeg maar echt mijn ding.

Graven is mijn secret superpower: de essentie afpellen. En vertalen naar woorden die door de juiste mensen opgepikt worden.

Dat is wat klanten willen. Vooral nu. Het moet kloppen. Van binnen naar buiten (en weer terug).

Het zou me een eer zijn om jou en je team te mogen verwelkomen!


Neem contact met mij op

Swag. Shizzle. Sell!

Schrijven is schrappen. Communicatie is kiezen. Wat er over blijft, is de essentie en die trekt je klant uit je handen. Dat is wat wij dus gaan doen. In drie simpele stappen:

Stap 1
Alles is er al! Ik help je op de goeie plekken te onderzoeken, kijken en vragen. Zo haal ik jouw swag & shizzle naar boven. Whut? Pardon: je superpowers. Jouw onderscheidende goud. Dat wat alleen jij kunt zeggen en bieden: jouw oneerlijke voorsprong.

Stap 2
In co-creatie maken we alle onderdelen die er samen voor zorgen dat het reptielenbrein van jouw klant lekker rustig wordt. We vinden jouw unieke verkoopargumenten, je beschrijft je signature system en een powerpitch en nog veel meer. Dat verslaan we in jouw Business & Marketing DNA: jouw merkdossier.

Stap 3
Showtime! Knappe koppen geven jou nog wat finetuning feedback. En dan vertalen we alles in woorden op precies de juiste plekken: je website, je profielen, berichten om je prospects aan te haken en met je in gesprek te gaan.

‘Het toffe is dat ik met deze onderzoeksstrategie de woorden naar boven haal die mijn klanten zeggen en waarmee ik een post kon schrijven die me direct drie leads opleverden!’ – Linda Hemmes

Van grote ideeën in je hoofd

Als je al jaren mee draait, heb je boelveel geleerd over online marketing, leiderschap en sales.

Allemaal stukjes van de puzzel die jouw ideale klant in z’n hoofd legt voordat ie z’n pinpas trekt.

Jouw taak is die puzzelstukjes zo concreet en begrijpelijk mogelijk maken.

Die vertaalslag is vaak niet zo makkelijk te maken in je eentje. Je weet zo veel dat het risico is dat je in de onbewust-bekwaam-valkuil vast komt te zitten. Dat creëert ruis in je communicatie en ruis houdt klanten van je weg.

Naar van het scherm spatten

Binnen vier seconden besluit jouw klant ‘JA dit is interessant’ of ‘NEE, ik ga’.

De juiste titel trekt jouw ideale klant je website in. Sust z’n reptielenbrein, maakt ‘m gierend enthousiast over jou en het eindresultaat en leidt ‘m soepeltjes naar de aanvraag- of downloadknop.

Dat is krachtige copy. Concreet, helder, specifiek en hyperrelevant.

Zo’n basis helpt je om ook in pitches en verkoopgesprekken te focussen op de essentie. Dat levert gesprekken én deals op.


Ik wil salespages die converteren en plan NU een gesprek in

Desiree dus

Hoe werkt het

  • Elke week een sitdown met inleiding en opdrachten voor die week
  • Inclusief 24/7 besloten forum (Teams)
  • Garantie: niet goed, geld terug
  • Inclusief canvassen die je eeuwig kunt blijven herhalen
  • Inclusief redactie en feedback op alle elementen
  • Inclusief panel van pitch-, business en salesspecialisten die finetuning feedback geven
  • Duur: 8-12 weken*
  • Opzet: virtueel (via MS Teams)*

Start: in overleg. Ik laat een beperkt aantal klanten per kwartaal toe.

Investering: neem contact met me op. Varieert afhankelijk van bedrijfs- en teamgrootte.

salescopy-kit

Dit levert het op

  1. Geen glazige blikken, maar gesprekken
    Een pitch die gesprekken oplevert of strategische introducties bij ideale klanten.
  2. Cash, deals, doekoe, glimmertjes
    Jouw pagina hoort de JUISTE mensen aan te trekken. Wij schrijven strategische copy die doekoe’s oplevert. Keepin’ it real, dit is waar ‘t om gaat.
  3. Nooit meer writer’s block
    Je krijgt een salesstory die zo gierend klopt, dat de content ideeën tegen de plinten klotsen.
  4. Strategische ‘communicatielijn’
    Vanaf nu weet je precies welke geluidjes ervoor zorgen dat jouw ideale klant in actie komt. We hebben het over klinkend klare koopmotieven hier.
  5. Yummy ik wil de boer op
    Eindelijk een verhaal waarvan je denkt: oh, dit klopt zo met mij. Dit ben ik/zijn wij. Dit is onze identiteit. Dit is onze visie. Dit is de hoek in de markt waar ik vanzelf thuishoor. Yumm.
  6. Prijzen omhoog?
    Je wordt herkenbaar om je consistente en strategische geluid. Jij bouwt een merk en een autoriteit. Daar kan zomaar een andere prijsstrategie bij horen…

Ik wil dat. Let’s talk.

Garantie: niet goed, geld terug

Binnen de eerste 5 dagen voel jij of het in orde is met mijn kennis en leiderschap. Is dat een ‘nee’ voor jou, dan geef je dat aan. Je krijgt dan het volledige bedrag terug.

Voor wie is dit

Ik werk zonder uitzondering met ondernemers en bedrijven met een persoonlijkheid en Grote Ideeën. Je komt bij mij omdat je een drive hebt, een missie, een diepgewortelde overtuiging (en bewijzen!) dat het anders kan. En op die visie wil jij je bedrijf en positie up-levelen. Misschien heb je een unieke aanpak of methode die niemand anders in jouw markt heeft. Misschien heb je een purpose die jou voortstuwt. Kortom: je hebt iets moois in handen waarom jij bekend wil staan.

Plus: Je hebt budget. En je bent bereid het werk te doen dat hiervoor nodig is.

(Diapositief omdat het zo belangrijk is)

‘Desirée bevraagt je op de juiste manier en vraagt door totdat de kern boven komt. Wie is mijn klant en wat heeft die nodig?’ – Sven

Wat betekent: ‘je gaat vol in de actiestand’?

Dat je vooral gaat doen. Ik ga je niet doodgooien met ellenlange lessen. Deze langgerekte workshop is een soort snelkookpan vol met opdrachten, feedback en implementatie. Je gaat op de juiste plekken kijken, vragen stellen en vertalen. Ik help je de juiste vragen te stellen. Wat je vindt, help ik te vertalen en op de juiste plekken neer te zetten.

Hoe gaat die 1 op 1 feedback?

Jij doet de opdrachten waarmee je jouw onderscheidende waarde uitgraaft. Ik kijk mee met wat je vindt en check het. Het is belangrijk dat je onder de waterlijn duikt. Dus ik ben er om te kijken of dat ook lukt. Daarnaast help ik je om de teksten zo aan te scherpen dat je ideale klant zich er in herkent.

En wat als het niet werkt voor mij/m’n branche/m’n aanbod/etc?

Dit is gemaakt voor B2B dienstverleners. Ik ben niet de juiste persoon voor ondersteuning op B2C of bijvoorbeeld een webshop, daar ligt mijn expertise niet. De principes die ik B2B ondernemers leer, zijn universeel. Je vindt ze terug in boeken die een eeuw geleden (ik overdrijf enigszins) geschreven zijn over netwerken, productontwikkeling, relatiemanagement, marketing en sales.

Ik heb al geïnvesteerd in x, y of z en dat werkte niet voor mij. Waarom zou dit wel werken?

Zelf heb ik de eerste jaren van mijn bedrijf 20k geïnvesteerd in kennis & coaching. Sommige briljant, sommige not so much. En eerlijk gezegd: ik werk het liefste met mensen die al eens met anderen hebben gewerkt. Want dan kun je het vergelijken. En dan word je blij van mij. Geen filters, geen gestileerde shit, geen overbodige randzaken.

Ik weet niet of ik er klaar voor ben

Ik ook niet. Maar je bent al ondernemer geworden. Je hebt dus al gekozen voor het pad van uitdagingen, avontuur en groei. Het toegangskaartje voor ‘dingen doen die je nooit eerder hebt gedaan’ heb je dus al :). Nu wordt het tijd om een laserscherpe focus te krijgen op je klant en wat je die aanbiedt, zodat de achtbaan waar je in stapt, helderder voor je wordt.

Maar ik heb nog helemaal geen aanbod!

Dan is dit programma niet geschikt voor je. Het tempo ligt hoog, ik ga er van uit dat je al pagina’s hebt staan die wij gaan optimaliseren.

Ik weet niet of ik geschikt ben

Dit is wat je nodig hebt: je moet goed zijn in je vak. Je moet succeservaringen hebben met klanten. Je moet lef hebben om mensen te bellen. Daarmee heb je alles in huis. Heb je een van die onderdelen niet, dan kan ik je nu (nog) niet helpen.

Hoe zit dat met die garantie?

Als jij binnen de eerste vijf dagen en na het doen van de opdrachten er achter komt dat ik niet ervaren ben of feedback geef waar je niets aan hebt, dan krijg je het geld terug.

Let op: ik geef dus geen geld terug als je de opdrachten niet doet. Want dan is er iets anders aan de hand dat niets te maken heeft met mijn leiderschap of expertise. Ik zie jou groot. Dus geef ik je de opdrachten waarmee je die grootsheid uitgraaft en vertaalt in de juiste teksten.