Knallen met die copy! In een helder afgebakend project fixen wij samen alle salescopy waarmee jij direct gekwalificeerde leads kunt verzamelen om je aanbod aan te verkopen.

Voor: bevlogen ondernemers met een scherpe geest en een warm, diep hart.

Gestructureerd

Het proces is zo opgezet dat jij alleen maar je hoofd hoeft leeg te gooien. Mijn vragen en de eindredactie zorgen ervoor dat het allemaal samenkomt in een helder verhaal.

Strategisch

Jouw concurrentievoordeel vertalen we naar woorden die 100% kloppen bij jou en je markt. Zodat je salescopy krijgt die aansluit bij de klanten waar jouw impact het grootste is.

Persoonlijk

Je krijgt salescopy in jouw eigen toon en stijl. One size fits all bestaat niet: ik daag je uit om je eigen brand voice te vinden en gebruiken, vanuit je eigen missie en kernwaarden.

‘Desirée haalt uit mijn enthousiaste verhaal over wat ik doe de juiste woorden en zinnen en zorgt ervoor dat er binnen NO-time een killes sales pagina tekst staat! Die past bij mij, die lekker leest en bovenal…. klanten binnenhaalt voor mij.’
Jessica van Duren
Spreker / Business coach
‘Bijzonder hoe Desirée altijd met een paar vragen de essentie naar boven haalt, ook als wij ‘m zelf even niet voelen’
Debby van der Mije
KbWorks

Ik ben Desirée, Secret Salescopy Sidekick voor succesvolle ondernemers.

Ik bestudeer al twintig jaar hoe je impact vergroot en mensen in beweging brengt met precies de juiste woorden op precies de juiste plek.  

In 2020 moest ik zakelijk van voren af aan beginnen, door een paar onhandige keuzes. Ik stopte al mijn kennis in een superhelder proces en at mijn eigen ‘hondenvoer’. Zo bouwde ik midden in de Covid-shit een winstgevende business op zonder te adverteren en zonder duizenden volgers.

Kak, die knipperende cursor

Op school leerde je al schrijven voordat je met de grote schaar mocht. Toch leer je één ding nevernooitniet: jezelf verkopen in tekst.

Veel ondernemers lopen daar op vast. Ze weten en voelen precies hoe het moet, maar krijgen dat niet op papier.

Dan modelleren ze hun teksten naar die van de concurrent. Of ze besteden copy uit, inclusief blinde vlekken en aannames.

Het gevolg: vage, algemene en onpersoonlijke herrie die tussen hen en hun ideale klanten in staat.

Knallen met die copy!

Kneitergoeie copy klopt 100%. Bij jou, bij je klant, qua inhoud én qua flow. Je voelt het als lezer meteen: je vliegt door de tekst heen en je voelt je gezien en gehoord. 

Dat soort copy kan iedereen schrijven. Als je maar de juiste stappen volgt & strategische vragen stelt.

Schrijven gaat pas op het allerlaatste moment over puzzelen met woordjes. De belangrijkste 80% gaat over schrappen: alle ruis wegsnijden totdat de essentie overblijft.

Daar ontwikkelde ik een methode en een superstrak proces voor. Met een kop en een staart en een reteconcreet resultaat: copy die kwalificeert en converteert. 

‘Desirée stelt je in staat met haar expertise en begrijpelijke inhoudelijke handvatten je ‘zozo’ webcopy naar professionele copy te tillen’
Mark Voermans
Davinci Company
‘We waren een van de zovele projectontwikkelaars. Terwijl dat echt niet klopt, wij doen het echt heel anders. Maar het lukte niet om dat op papier te krijgen. Daar heeft Desirée ons bij geholpen. Desirée heeft de gave om écht te kijken, ze wil echt de onderste steen boven krijgen.’
Annemarie Hegie
Hegie & Hegie Wonen BV

Simpel en snel: zo werkt het

First things first: ik wil je 15 minuten spreken. Even voelen of we matchen! Indien ja, dan gaat het als volgt:

  1. Voorbereiding
    Je start direct met het uitgraven van je oneerlijke voorsprong: geen abstracte theorieën, geen fluff, wel volop #boemklats compacte opdrachten.

  2. Call 1: product/markt fit
    Ik zaag je 1 op 1 door en samen ontwerpen wij jouw ultieme product/markt fit.

  3. Go/No-go*
    Even inchecken: hebben we de essentie te pakken? Jij blij, ik blij? Als ja, dan stuur ik je de canvassen met simpele schrijfprompts zodat je copy in no time op papier staat.

  4. Call 2: brand voice
    Samen lopen we door je teksten heen zodat ze 100% kloppen.

  5. Publiceren
    Daarna kieper je de canvassen bij je wordpress-god(in) over de schutting en die zet alles op de juiste plek.


    Investering: 2500 euro*, all-in
    Doorlooptijd: max vijf weken
marketing demons scan
Bad copy-mojo. Weg er mee.
‘You did it girl. De teksten zijn zoveel scherper geworden!’
Marja den Braber
Workshoptrainer
‘Desirée is ontzettend krachtig in het mensen hun boodschap laten uiten op een heldere manier. Beter en aantrekkelijker dan dat ze daarvoor konden.
Voorbij het consultancy-gewauwel laat zij je zien hoe je de gids kunt zijn voor de juiste doelgroep’
Joost Parren
Step in Control

Dit zit er in de Salespages Fix

De simpelste funnel, zo sterk mogelijk uitgevoerd. Zodat je gekwalificeerde leads verzamelt en een onweerstaanbaar aanbod doet.

  • alle strategische salescopy voor je website zodat je de juiste leads kwalificeert en converteert
  • vijf welkomstmails om nieuwe leads slim te converteren
  • in jouw persoonlijke brand voice
  • in een helder format dat je wordpress-god(in) zo nabouwt

Bonus: Analyse en feedback opt-in (twv 1000 euro)
Je krijgt feedback op jouw opt-in, zodat je daar strategisch, commercieel en inhoudelijk alle kansen benut.

Investering: 2500 euro*

*) Prijs voor totale ontzorging, waarbij ik alles voor je schrijf in jouw brand voice: 12.000 euro

‘Desirée [knip, red] verdiept zich in jou en je klant én weet precies naar voren te halen wat er ontbreekt. Ze is eerlijk, doortastend, levert hele goede waarde en is echt een superfijn mens om mee te werken.’
Sabrina Nijs
Dé Sales Mentor voor doortastende ondernemers
‘Ik heb al veel met strategen en coaches samengewerkt, maar de scherpte en aandacht van Desirée maakte ik niet eerder mee. Mijn allereerste webinar had met de eerste aankondiging direct 20 aanmeldingen.’
Marc de Walle
Vind je Droompartner

Wanneer moet je mij hebben?

Mijn waarde is het grootst bij slimme denkers met een diep en warm hart. Intuïtieve nerds, noem ik ze wel eens. Je schrijft graag en je wil snel schakelen. Je houdt van een helder project, van soepele processen en je kunt goed reflecteren.

Je hebt al:

  • een opt-in en product die jouw markt wil hebben
  • tevreden klanten die resultaten halen
  • een helder beeld van je ideale klant
  • genoeg coaching gehad: gas op die lolly!

adviesgesprek

*Go/no-go moment

Ik wil klanten die fan zijn en ik wil fan zijn van mijn klanten. Daarom heb ik een go/no-go moment ingelast. Is iedereen blij? Is dat niet zo, dan stoppen we hier onze samenwerking. Jij krijgt dan een supervet, strategisch product/markt fit-document en ik stort 2000 euro terug.