Operatie online Leadsmachine

Hoe je via online kanalen (LinkedIN, Facebook, Instagram en e-mail) je pijplijn vult met goeie klanten (zonder te irriteren!)

Speciaal voor: succesvolle trainers, adviseurs en coaches die VEEL meer uit internet willen halen

In één dag 5 nieuwe, kneitergoeie, leads

Sinds ik LinkedIN en Instagram inzet als leadsmachine, leiden acht van de tien directe acties die ik doe tot een verkoopgesprek of een gesprek met een doorverwijzer.

Eén actie kost mij gemiddeld tien minuten. Als ik offline ga netwerken, ben ik binnen tien minuten nog niet eens m’n eigen wijk uit, laat staan dat ik dan praat met iemand die 100% voldoet aan het profiel van mijn ideale klant. 

Voel je? Ik schiet graag met scherp. En ik leer jou ook graag hoe je dat doet zonder irritant te zijn. 

Tijdens deze live masterclass deel ik in detail mijn strategie met je, de lessen die ik geleerd heb en de exacte teksten die mij succes opleveren.

Daarna: ACTIE. Ik daag je uit en ondersteun je om gedurende mijn masterclass 5 (of 10!) nieuwe gesprekken te regelen. 

 

De meeste mensen gebruiken de kracht van online kanalen niet

Het is één van de best bewaarde geheimen anno nu: hoe je LinkedIN, Facebook en andere online kanalen succesvol inzet om in gesprek te komen met je beste klanten.

Dit kan alles voor jou en je bedrijf veranderen, want:  

  • je kunt superpersoonlijk inspelen op de ambities van je ideale klant
  • je op een hele snelle manier elke week tig nieuwe contacten legt
  • bijna niemand doet dit, dus je onderscheidt je terwijl jij je pijplijn vult
  • je gaat een nieuw netwerk om je heen verzamelen (=zaaien) dat zich terugbetaalt (=oogsten)

 

 

Stel je voor:

    • dat je een snelle en slimme aanpak hebt om op elk gewenst moment een gesprek te regelen met een goeie lead
    • dat je ‘koude’ leads benadert op een warme manier die niet irritant, pushy of salesy gevonden wordt
    • dat je uren per maand uitspaart omdat je een paar tijdsintensieve netwerkbijeenkomsten skipt
    • dat je een extra methode vindt om je pijplijn te vullen met klanten

Veel adviseurs en trainers krijgen werk uit doorverwijzers uit hun huidige netwerk. Dat is prima, maar het is geen groeistrategie. 

Direct contact leggen op online kanalen is een krachtig middel om in minimale tijd maximaal effect te halen uit netwerken en klanten krijgen.

Ik ben Desirée Kolman en ik heb twintig jaar ervaring in het communicatievak. In verschillende rollen adviseerde ik het ministerie van Justitie, de VU Amsterdam en XS4ALL over authentieke en waardevolle klantcommunicatie. 

Toen ik zelf een aanbod ontwikkelde, merkte ik dat ik verkopen lastig vond. Ik deed het liever niet dan wel. 

Er zat niets anders op dan m’n overtuigingen en angsten aan te pakken. Daarna verdiepte ik me in sales, lead generatie en social selling. En zo ontdekte ik iets heel belangrijks: als je vanuit je unieke waarde je stem gebruikt, wordt sales ‘dienen’ in plaats van ‘duwen’. Dan gaat verkopen namelijk over relaties aan gaan en perspectief geven. 

Dat leer ik mijn klanten: adviseurs, coaches en trainers die een prachtig aanbod hebben waar ze het leven van hun klanten écht willen verbeteren. 

Voor wie is mijn masterclass?

Mijn strategie werkt als je: 

  • een aanbod hebt en meerdere succeservaringen hebt met klanten
  • radicaal anders durft te denken over en doen naar potentiële klanten
  • actief bent op online kanalen zoals Instagram, LinkedIN en Facebook 
  • voelt dat er meer klanten zijn op social media dan jij nu bereikt
  • regelmatig mensen online ziet waarvan je denkt ‘die zou ik goed kunnen helpen!’
    (of: ‘die spreekt met mensen die ik goed zou kunnen helpen!’)
  • tot in je tenen voelt dat jouw product of dienst het leven van je klant helpt te verbeteren

Dit ga je leren tijdens de masterclass

  • De 3 geheimen van succesvolle social selling 
  • Wat de grootste valkuil is die ook de meest ervaren ondernemer nog maakt
  • Hoe je slimme haakjes vindt voor jouw contactmoment
  • Veelgemaakte fouten en hoe jij die voorkomt
  • Hoe je hier een routine op ontwikkelt en bijschaaft

Actie! Tijdens de masterclass daag ik je uit om op de juiste manier acties te doen. Zodat je wegloopt met gesprekken én een strategie om langdurig gesprekken te blijven binnenhalen

Mijn commitment aan jou

  • Ik geef kennis en inzichten die ik getoetst heb in de praktijk en die mij heel veel succes opleveren
  • Je krijgt mijn feedback en ideeën op jouw persoonlijke aanpak en teksten
  • Je kunt mij vragen stellen over sales, lead generatie en content marketing
  • Indien nodig ben ik er om je door de eerste schroom of angst heen te coachen
  • Je ontmoet ondernemers zoals jij die ook willen groeien en leren 
  • Mijn klanten waarderen mijn eerlijkheid, de kwaliteit van mijn ideeën en de manier waarop ik ze coach. Die krijg jij ook!

 

Details

Locatie: Amsterdam West (goed bereikbaar met OV en auto)

Data:
donderdag 28 maart van 10.00 tot 15.00 uur
dinsdag 2 april van 10.00 tot 15.00 uur 

Luxe lunch, fruit en goeie koffie en thee zijn inbegrepen

 

Investering 

Reguliere prijs: EUR 900 ex BTW 

Tijdelijke vroegboekprijs: EUR 700 ex BTW (tot 12 maart)

 

 

BONUSSEN

Als bonus krijg je bij dit event:

  • mijn Slimme Persona-template, waarmee je jouw ideale klant gemakkelijk in kaart brengt
  • een checklist voor een overtuigend LinkedIN-profiel, zodat je bezoekers in één oogopslag overtuigt van je waarde

Desirée heeft een prettige uitstraling en geeft je hoop. Ze geeft me enorme motivatie om aan de slag te gaan. Ik had geen enkele ervaring met acquisitie en was er zelfs verlegen voor. Daarnaast kon ik niet zo goed begrijpen wat ik kan aanbieden.

Grappig genoeg begrijp ik nu beter wat ik eigenlijk verkoop. M’n waarde voor m’n klanten is nu veel helderder. Ik ga vanaf nu veel meer praten vanuit het probleem dat ik oplos.

Julia Wouters

Desirée is heel deskundig. Ik vind koude acquisitie niet leuk. Maar zij leerde me deze interessante aanpak die wél leuk is. Ik heb tijdens de masterclass ideeën gekregen hoe je persoonlijk relevante personen kunt benaderen. Hoe ik op de juiste manier een conversatie aan ga in plaats van hoe ik verkoop en ideeëen om m’n LinkedIN profiel beter te maken.
Vanaf nu ga ik persoonlijk benaderen toevoegen aan de strategie om klanten binnen te halen.

Ton Verplanke

Desirée heeft goede kennis en inzichten. Haar masterclass was daarnaast ook gezellig, ze heeft het vermogen om je je thuis te laten voelen.

Ik heb veel kwalitatieve leads op LinkedIN maar met weinig krijg ik ook vervolgstappen van de grond. Ik heb tijdens deze masterclass geleerd hoe ik de keiharde sales los kan laten en hoe ik focus op meerwaarde voor de klant. Het is voor mij een tamelijk radicaal andere aanpak, maar ik ga ‘m blijven toepassen!

Anoniem