Het meest confronterende en praktische actieplan om alles wat je in je hoofd hebt, ook daadwerkelijk gepubliceerd te krijgen. Ik zaag je doormidden, spoor je saboteurs op en stuur je weg met een heldere roadmap.

Voor: succesvolle ondernemers die gas op de lolly willen op hun plan, idee of project.

Snel

Geen tijd te verliezen. Binnen 48 uur heb jij glashelder wat je doen staat. Gas op die lolly!

Strategisch

Helderheid over je concurrentievoordeel en de ultieme product/market fit.

Gegarandeerd

Niet tevreden over mijn expertise of inzichten? Dan stort ik je investering terug.

Ik ben Desirée Kolman. Twintig jaar werkte ik als communicatiespecialist bij reclamebureaus en in grote IT-projecten bij XS4ALL, de Vrije Universiteit en de overheid.

Wat ik daar leerde:

  • abstracte zaken reteconcreet maken
  • doorvragen tot de kern op tafel ligt
  • copy & content maken die 100% klopt

Ik zat met directieleden aan tafel die grote plannen hadden. Buiten die kamer waren miljoenen mensen afhankelijk van digitale voorzieningen. Dan leer je keuzes maken.

Nu help ik bevlogen ondernemers aan copy & content die 100% klopt bij hen en hun markt, zodat ze de juiste klanten aantrekken.

Desirée [knip, redactie] verdiept zich in jou en je klant én weet precies naar voren te halen wat er ontbreekt. Ze is eerlijk, doortastend, levert hele goede waarde en is echt een superfijn mens om mee te werken.
Sabrina Nijs,
dé Sales Mentor voor doortastende ondernemers
Desirée heeft de gave om écht te kijken, ze wil echt de onderste steen boven krijgen. Je voelt in alles dat ze echt wil begrijpen wat jij doet in je business, waarom je dat doet en wat dat oplevert voor je klanten.
Annemarie Hegie,
Hegie & Hegie Wonen BV

Uitzoomen, aanscherpen en terug in die pot jij

Jouw klanten moeten een boel keuzes maken in deze rare tijden. Aan jou de schone taak om hen daarbij te helpen. Zie het als volgt: jouw pot heeft een etiket. Dat etiket moet PRECIES goed zijn zodat PRECIES de juiste klanten jouw pot uit het schap pakken.

Maar ja. Vanuit de pot kun je het etiket niet lezen. En dat moet wel. Jij moet je pot uit, het etiket spot on maken, terug in je pot en doen wat jij het allerbeste kunt: jouw vak uitoefenen.

Daar help ik je bij. Uitzoomen zodat jij precies weet wat er op je etiket moet.

Van kennis-vloek

Bevlogen vakidioten zoals jij hebben één grote valkuil: ze weten veel. Dat maakt het soms lastig om uit te zoomen. Je zit zo diep in je eigen vakgebied en in je business.

Dat maakt je vatbaar voor wat ik demonen noem: blinde vlekken, projectie, confirmation bias (je ziet overal bevestiging voor wat je al weet).

Dat is een vicieuze cirkel die tussen jou en kneitergoeie copy in staat.

Naar kneiterkrachtig

Een ijzersterke marktpositie begint bij een simpele en compacte kernboodschap. Als je die hebt, wordt kneiterkrachtig communiceren veel eenvoudiger.

Zonder losse flodders en aannames. Alles in lijn met jouw markt en je ambities. Je copy en content marketing klopt 100% en dat zie je terug in de resultaten: meer van de juiste klanten en gemakkelijker verkopen.

Daarvoor moet je eerst zien wat er mis gaat.

Wanneer moet je mij hebben?

Ken je de Terminator nog? Sarah Connor is echt een Baas daarin en verdient een eigen werkwoord. Komt ie: ik ‘sarahconnor’ alle demonen uit je copy-proces.

Dit zijn demonen:

  1. op socials lekker zichtbaar, resultaten ho maar
  2. wilde plannen, maar als je gaat zitten komt er niks
  3. je launch komt in zicht en je hebt nog geen salespage
  4. jij voelt je why wel, maar krijgt ‘m niet onder woorden
  5. je wil een tekstschrijver inschakelen maar hoe brief je die?
  6. je bent echt anders dan jouw markt, maar dat zie je er online niet aan af
  7. jouw reputatie trekt klanten aan die niet passen bij waar je naartoe wil groeien
  8. halp je weet precies hoe/wat/waar maar WANNEER DAN?

Stop toch met ploeteren. Nu doorpakken en in één klap klaar voor copy die 100% klopt.

Wat levert het op?

Daar kan ik heel kort over zijn: analyse + actieplan:
  1. Concreet: wat is de angel?
  2. Roadmap van ‘wat is’ naar ‘hoe jij het wil’
  3. Prioriteiten
  4. Actiepunten

Geen omhaal. Geen gezever. #boemklats en knallen met die copy.