Binnen 12 weken een sterke positie en werken met A-klanten

Let’s do this. De hele wereld lult over positioneren. Wij gaan het gewoon doen. Heldere structuur, retesimpele strategieën en liefdevolle aandacht zodat jij precies gaat doen wat nodig is om herkenbaar en aantrekkelijk te worden voor A-klanten (en aan hen te verkopen).

Go. Go. Go, trooper.

Persoonlijk

Ik geef je persoonlijk feedback bij alle stappen die je zet. Zodat je iets neerzet dat 100% klopt.

Actiegericht

Je gaat vanaf dag 1 vol in de actiestand. Je weet alles al. Ik help je het juiste te implementeren.

Gegarandeerd

Ben je na de tweede week overtuigd dat dit het niet is voor je? Prima, stort ik het geld terug.

”Ik ben in mijn bedrijf altijd bezig met hoe anderen het willen. Tijdens Lightspeed Liftoff ben ik eens bezig met hoe ik het wil’ klant Liesbeth

desiree

Als ondernemer kun je een heel eind komen op common sense. Vanaf de eerste opdrachten uit je netwerk ontwikkel en groei je langzaam door.

Maar er komt altijd een punt dat binnen en buiten niet meer helemaal kloppen. Dat kan vanalles zijn:

  • Je wordt overvraagd door klanten
  • Je bent continu marketing aan het maken, maar die levert te weinig op
  • Je moet veel moeite doen voor een nieuwe klant
  • Je bedrijf kost je meer energie dan het oplevert
  • Je mist vrijheid en autonomie

Of iets anders waardoor jij soms wel eens het gevoel hebt dat je je eigen k%tbaan hebt gecreëerd.

(Laten we elkaar geen mietje noemen. All of the above waren op een bepaald moment in mijn carrière van toepassing op mij. Keepin’ it real!)


Ik wil daar NU van af

Mind you, zo ging het bij mij ook

Toen ik startte, was ik een copywriter met uitvoerende klussen. En een stapel ideeën die ik nergens kwijt kon. Ik besloot m’n dienstverlening te ‘productiseren’ en dus m’n business model radicaal om te gooien. Zo moeilijk kon het niet zijn, we hebben immers social media!

Lang verhaal kort: ik liep genadeloos vast in de brei + bullshit van online marketing. Als je geen centrale waardepropositie creëert boven je bedrijf, blijf je altijd ploeteren met marketing & sales.

Van eenzaam geploeter

Jarenlang ben ik bezig geweest om een bedrijf op te zetten. Ik wist één ding honderd procent zeker: dit gaat lukken. Maar hoe? Tienduizenden euro’s heb ik geïnvesteerd.

En toch voelde het als eenzaam geploeter. Nergens vond ik een heldere structuur, écht persoonlijke aandacht, hulp bij de implementatie van strategieën.

Zoveel kennis wordt er verkocht. En zoveel vluchtigheid. Ik ga daar niet hard op. Ik heb een proces nodig. Een plan. Ik heb helderheid nodig.

Naar een solide flow

Toen al mijn zekerheid weg viel (scheiding, niet leuk) MOEST er iets gebeuren. Ik vroeg een bedrijfskundige om met me mee te kijken. Nog geen paar weken later had ik een glashelder inzicht.

Ik wist wat werkte. Ik wist wat niet werkte. Ik maakte een plan. Een doel. Ik lijnde de fundering van mijn bedrijf op met dat plan en dat doel.

Alle saboteurs gingen overboord. Met succes.

Binnen 6 weken draaide ik meer dan 50k omzet en had ik een aanbod dat ik fluitend verkocht. Uit de brand!


Ik ben ook klaar met eenzaam ploeteren. Ik wil solide flow!

Desiree dus

Hoe werkt het

  • Heldere structuur
  • Ultrakorte video’s met concrete opdrachten
  • Persoonlijke, 1 op 1 (!) feedback op je werk
  • Elke week een groepscall
  • Inclusief 24/7 VIP-lijn (Microsoft Teams)
  • Inclusief 24/7 besloten forum (Microsoft Teams)
  • Kortlopend: 12 weken
  • Vol in de actiestand. Geen kennis, wel implementatie.
  • Garantie: binnen de eerste 14 dagen geen vertrouwen? Geld terug.

Modules

  1. Wat is the Right Stuff? Wat is er eigenlijk nodig om boven de rest uit te steken?
  2. Sterrenstof Jouw genialiteit, je superpowers, wat zijn die en wat zijn ze waard?
  3. Drietrapsraket De precieze elementen die jouw klant nodig heeft om voor jou te kiezen
  4. SpaceX Wat is jouw logische positie en welke woorden horen daarbij?
  5. Preflight Even alles samenpakken tot heldere communicatie voor alle kanalen
  6. Launch Lanceren! Gesprekken voeren. Verkopen. Als een meester.

Ik wil dat. Hop.

Investering

De investering voor dit programma is 4000 euro.

Wat betekent: ‘je gaat vol in de actiestand’?

Dat je vooral gaat doen. Omdat ik er van overtuigd ben dat jij al genoeg weet. Ik ga je niet doodgooien met ellenlange lessen. Deze langgerekte workshop is op een ‘need to know’-basis. Ik geef je geen nodeloze onzin, maar opdrachten. Zodat jij gaat graven en ontdekt wat klopt.

Hoe gaat die 1 op 1 feedback op mijn werk?

Jij doet je opdrachten. Zoals nadenken over je waarde en de woorden die je daaraan geeft. Of wat jouw onderscheidende kracht is. Ik review ze en doe persoonlijk suggesties om ze te verbeteren.

En wat als het niet werkt voor mij/m’n branche/m’n aanbod/etc?

Dan doe je het verkeerd 🙂 De principes die ik jou leer, zijn universeel. Je vindt ze terug in boeken die een eeuw geleden (ik overdrijf) geschreven zijn over netwerken, productontwikkeling, relatiemanagement, marketing en sales. Als het niet lukt, neem je korte bochten of saboteer je jezelf met belemmerende overtuigingen.

Neemt niet weg, dat als jij na de module ‘The Right Stuff’ (dat is de tweede module want daarvoor zit een inleiding) denkt ‘dit wordt niks’, je dat aan kunt geven en dan stort ik het geld terug. Ik ga je dan wel vragen wat daar onder zit, zonder je te overtuigen.

Ik heb al geïnvesteerd in x, y of z en dat werkte niet voor mij. Waarom zou dit wel werken?

Zelf heb ik de eerste jaren van mijn bedrijf 20k geïnvesteerd in kennis & coaching. Sommige briljant, sommige not so much. En eerlijk gezegd: ik werk het liefste met mensen die al eens met anderen hebben gewerkt. Want dan kun je het vergelijken. En dan word je blij van mij. Geen filters, geen gestileerde shit, geen overbodige randzaken.

Ik weet niet of ik er klaar voor ben

Ik ook niet. Maar je bent al ondernemer geworden. Je hebt dus al gekozen voor het pad van uitdagingen, avontuur en groei. Het toegangskaartje voor ‘dingen doen die je nooit eerder hebt gedaan’ heb je dus al :). Nu wordt het tijd om een laserscherpe focus te krijgen op je klant en wat je die aanbiedt, zodat de achtbaan waar je in stapt, helderder voor je wordt.

Maar ik heb nog helemaal geen aanbod!

Als jij succeservaringen hebt met klanten en een dikke drive om die uit te bouwen. Dan ga je tijdens Lightspeed Liftoff uitvinden hoe je dat omvormt tot een aanbod. Iets wat je meteen kunt verkopen, zonder het eerst door te ontwikkelen.

Ik weet niet of ik geschikt ben

Dit is wat je nodig hebt: je moet goed zijn in je vak. En willen slagen. Ondanks omstandigheden. Daarmee heb je alles in huis. Ik wil mensen in mijn programma die gecommitteerd zijn op doen. Ben je dat niet, dan ben je niet geschikt.