9-maands live mentorprogramma voor CEO’s, directeuren en oprichters van bedrijven in IT, SaaS, tech & security.
It’s messaging mayhem! We gaan jullie autoriteit claimen. Samen maken we een strategisch contentplan, zodat je altijd weet waar jij of je team over moet schrijven. Inclusief feedback voor de grootste impact.

High-energy
Jij gaat van binnen een beetje dood van blaartrekkende vergaderingen. Ik ook. Dat doen wij dus anders: actiegedreven, praktisch en high-energy.

Strategisch
We zorgen voor content die on point is met jouw ideale klant. Je bent niet zomaar zichtbaar, maar blijft geluiden maken die jou gesprekken opleveren.

Consistent
Je gaat vooruitplannen en volhouden. Content marketing en autoriteit opbouwen is een kwestie van consistent blijven. Dat help ik je te doen.
We hebben nu een verhaal dat perfect klopt bij ons
Marian, www.sketchupplaza.nl
en onze klant. Desirée stelt precies de juiste vragen
en legt verbanden die je zelf niet legt. Eerder lukte
het nooit om onze eigen stem te vinden. Die
hebben we nu wel.
Door met Desiree samen te werken, is heel
Debby, www.kbworks.nl
concreet geworden welke woorden bij onze
doelgroep de juiste emotie triggeren. Ze vraagt
door, luistert goed en spiegelt goed, waardoor je
zelf steeds beter weet wat belangrijk is.
We hebben samen onze marktpositie uitgedokterd door intern onderzoek te doen naar kernwaarden, visie en wat ons uniek maakt. Qua aanpak, qua missie maar ook hoogover: welke echte pijnlijke probleem lossen wij nou op voor onze ideale klant.
Marc, www.secwatch.nl

Ik ben Desirée. Al meer dan 20 jaar vertaal ik abstracte IT-materie naar slimme communicatie waardoor de juiste mensen snappen wanneer ze wat moeten doen en waarom.
De laatste vijf jaar ontwikkelde ik trainingen, workshops, online producten en intensieve 1 op 1 trajecten voor klanten in en buiten IT.
Nu help ik gedreven IT-ondernemers om hun visie en expertise te vertalen naar communiatie die ideale klanten aantrekt.
Het is me een eer om jou en je team te mogen ontmoeten!
Veel IT-bedrijven tolereren een zwakke marktpositie
Alles is communicatie. En helaas hebben de meeste IT-bedrijven het te druk om daar hun voordeel mee te doen.
Het gevolg: een zwakke positionering. Die herken je aan het volgende:
- Superloyale klanten, maar nieuwe klanten weten niet wat je doet. Laat staan wat jou zo uniek maakt.
- Superfijne en eigen cultuur, maar nieuwe sollicitanten kiezen voor de concurrent (waar ze wel geld krijgen, maar niet zoveel autonomie als bij jou).
- Nieuwe leads komen mondjesmaat binnen en zijn uitgerust met hard ingebakken prijsbezwaren.
- Ideale klanten heb je wel, maar meer toevallig dan expres. En dat schuurt.
Want je weet precies bij wie je aan tafel wil, maar hoe kom je daar?
Nou, dat fixen we dus in de IT Crowd.
Het toffe is dat ik met deze aanpak de woorden naar boven haal die mijn klanten zeggen en waarmee ik een post kon schrijven die me direct drie leads opleverde!’ – Linda Hemmes
‘Desirée weet altijd de angel te vinden. Ze stelt de vraag achter de vraag en blijft graven tot de kern boven tafel ligt. Dat doet ze zowel in gesprekken als in geschreven feedback.’
Liesbeth de Korte
Het Systeem
Ik heb zoveel kennis over contentmarketing. En er begint zich een systeem af te tekenen.
Dat werkte eerder bij 1 op 1 klanten en bij mijzelf en wil ik nu testen op IT-ondernemers.
Ongeveer gaat het zo:
- Doelen & contentplan maken
- Content maken
- Slim met LinkedIN omgaan
- Meten
- Bijsturen
Dat wordt een soepel proces, dat uiteindelijk autoriteit & kwalitatieve leads oplevert.
Welkom bij de IT Crowd.


Wat gaan we doen?
1. Intake: even wat zaken glashelder krijgen (1 op 1)
In een compacte sessie maken we glashelder waar voor jou de grootste uitdaging zit. Is het inderdaad je contentstrategie? Of heb je jouw messaging nog niet helder? Reken maar dat ik de bottleneck boven krijg.
2. Contentplan (1 op 1)
In een 1 op 1 sessie vullen we jouw drie maanden aan strategische content. Daar heb ik een supersimpel effectief systeem voor. Ik help je met het definieren van je kernboodschap en dan gaan we in een sessie supersnel ideeëen genereren die jij kunt uitvoeren. Of je team.
3. Redactie & review (groep)
Ik zet je in een groep waarin je 24/7 je content aan mij voor kunt leggen. Geen Facebook, maar Teams (goed beveiligd, met ESET Endpoint Security). Je kunt hier dus ook je geschreven content weer aan mij laten lezen.
EXTRA’S
Ik heb een systeem. Dat wil ik testen en tweaken. Dat betekent dat ik ga doen wat nodig is om ervoor te zorgen dat dit systeem werkt.
Kost dat?
Omdat dit een mvp is, wil ik mijn systeem testen. Want dat heb ik. Daarom betaal je nu geen 750 euro per maand maar 500. En ik wil je tenminste drie maanden vast houden, want anders kunnen we niet onderzoeken of dit werkt of niet.
Dus: 1500 euro, vooraf betalen.
(Ter illustratie: mijn 1 op 1 klanten betalen me 25k per jaar.)
Voor wie is dit?
Wat ik doe, moet jij ook doen. Namelijk scherp kiezen, oftewel differentiëren. Ik doe dat door er voor deze mensen te zijn:
- Eigenaar, directeur, CTO of salesmanager in een business rond/in IT, software, SaaS, security, operatie
- Je hebt een goeie omzet van minstens een half miljoen
- Je bent al jaren bezig
- Je hebt kneitergoeie klantcasussen van A-klanten: je hebt ze (en je wil er meer van)
- Je weet wat je wil en hoe je het wil. Maar als je het op wil schrijven, blijft het vaag en veilig/abstract
- Je wil je huidige marktpositie versterken: meer van het type A-klant, minder van elk ander type klant
- Je wil dat alles in je communicatie/marketing in lijn komt met hoe het er van binnen ECHT uit ziet
- Je hebt wel een communicatierol of functie in huis, maar niet de handjes of juist de strateeg
(Diapositief omdat het zo belangrijk is)
Desirée bevraagt je op de juiste manier en vraagt door totdat de kern boven komt. Wie is mijn klant en wat heeft die nodig?’ – Sven