9-maands live mentorprogramma voor CEO’s, directeuren en oprichters van bedrijven in IT, SaaS, tech & security.

It’s messaging mayhem! We gaan jullie autoriteit claimen. Samen maken we een strategisch contentplan, zodat je altijd weet waar jij of je team over moet schrijven. Inclusief feedback voor de grootste impact.

High-energy

Jij gaat van binnen een beetje dood van blaartrekkende vergaderingen. Ik ook. Dat doen wij dus anders: actiegedreven, praktisch en high-energy.

Strategisch

We zorgen voor content die on point is met jouw ideale klant. Je bent niet zomaar zichtbaar, maar blijft geluiden maken die jou gesprekken opleveren.

Consistent

Je gaat vooruitplannen en volhouden. Content marketing en autoriteit opbouwen is een kwestie van consistent blijven. Dat help ik je te doen.

We hebben nu een verhaal dat perfect klopt bij ons
en onze klant. Desirée stelt precies de juiste vragen
en legt verbanden die je zelf niet legt. Eerder lukte
het nooit om onze eigen stem te vinden. Die
hebben we nu wel.

Marian, www.sketchupplaza.nl

Door met Desiree samen te werken, is heel
concreet geworden welke woorden bij onze
doelgroep de juiste emotie triggeren. Ze vraagt
door, luistert goed en spiegelt goed, waardoor je
zelf steeds beter weet wat belangrijk is.

Debby, www.kbworks.nl

We hebben samen onze marktpositie uitgedokterd door intern onderzoek te doen naar kernwaarden, visie en wat ons uniek maakt. Qua aanpak, qua missie maar ook hoogover: welke echte pijnlijke probleem lossen wij nou op voor onze ideale klant.

Marc, www.secwatch.nl

Ik ben Desirée. Al meer dan 20 jaar vertaal ik abstracte IT-materie naar slimme communicatie waardoor de juiste mensen snappen wanneer ze wat moeten doen en waarom.

De laatste vijf jaar ontwikkelde ik trainingen, workshops, online producten en intensieve 1 op 1 trajecten voor klanten in en buiten IT.

Nu help ik gedreven IT-ondernemers om hun visie en expertise te vertalen naar communiatie die ideale klanten aantrekt.

Het is me een eer om jou en je team te mogen ontmoeten!

Veel IT-bedrijven tolereren een zwakke marktpositie

Alles is communicatie. En helaas hebben de meeste IT-bedrijven het te druk om daar hun voordeel mee te doen.  

Het gevolg: een zwakke positionering. Die herken je aan het volgende:

  • Superloyale klanten, maar nieuwe klanten weten niet wat je doet. Laat staan wat jou zo uniek maakt.
  • Superfijne en eigen cultuur, maar nieuwe sollicitanten kiezen voor de concurrent (waar ze wel geld krijgen, maar niet zoveel autonomie als bij jou).
  • Nieuwe leads komen mondjesmaat binnen en zijn uitgerust met hard ingebakken prijsbezwaren.
  • Ideale klanten heb je wel, maar meer toevallig dan expres. En dat schuurt.

Want je weet precies bij wie je aan tafel wil, maar hoe kom je daar?

Nou, dat fixen we dus in de IT Crowd.

Het toffe is dat ik met deze aanpak de woorden naar boven haal die mijn klanten zeggen en waarmee ik een post kon schrijven die me direct drie leads opleverde!’ – Linda Hemmes

‘Desirée weet altijd de angel te vinden. Ze stelt de vraag achter de vraag en blijft graven tot de kern boven tafel ligt. Dat doet ze zowel in gesprekken als in geschreven feedback.’

Liesbeth de Korte

Het Systeem

Ik heb zoveel kennis over contentmarketing. En er begint zich een systeem af te tekenen.

Dat werkte eerder bij 1 op 1 klanten en bij mijzelf en wil ik nu testen op IT-ondernemers.

Ongeveer gaat het zo:

  1. Doelen & contentplan maken
  2. Content maken
  3. Slim met LinkedIN omgaan
  4. Meten
  5. Bijsturen

Dat wordt een soepel proces, dat uiteindelijk autoriteit & kwalitatieve leads oplevert.

Welkom bij de IT Crowd.

Desiree dus
salesstory-studio

Wat gaan we doen?

1. Intake: even wat zaken glashelder krijgen (1 op 1)

In een compacte sessie maken we glashelder waar voor jou de grootste uitdaging zit. Is het inderdaad je contentstrategie? Of heb je jouw messaging nog niet helder? Reken maar dat ik de bottleneck boven krijg.

2. Contentplan (1 op 1)

In een 1 op 1 sessie vullen we jouw drie maanden aan strategische content. Daar heb ik een supersimpel effectief systeem voor. Ik help je met het definieren van je kernboodschap en dan gaan we in een sessie supersnel ideeëen genereren die jij kunt uitvoeren. Of je team.

3. Redactie & review (groep)

Ik zet je in een groep waarin je 24/7 je content aan mij voor kunt leggen. Geen Facebook, maar Teams (goed beveiligd, met ESET Endpoint Security). Je kunt hier dus ook je geschreven content weer aan mij laten lezen.

EXTRA’S

Ik heb een systeem. Dat wil ik testen en tweaken. Dat betekent dat ik ga doen wat nodig is om ervoor te zorgen dat dit systeem werkt.

Kost dat?

Omdat dit een mvp is, wil ik mijn systeem testen. Want dat heb ik. Daarom betaal je nu geen 750 euro per maand maar 500. En ik wil je tenminste drie maanden vast houden, want anders kunnen we niet onderzoeken of dit werkt of niet.

Dus: 1500 euro, vooraf betalen.

(Ter illustratie: mijn 1 op 1 klanten betalen me 25k per jaar.)

Voor wie is dit?

Wat ik doe, moet jij ook doen. Namelijk scherp kiezen, oftewel differentiëren. Ik doe dat door er voor deze mensen te zijn:

  • Eigenaar, directeur, CTO of salesmanager in een business rond/in IT, software, SaaS, security, operatie
  • Je hebt een goeie omzet van minstens een half miljoen
  • Je bent al jaren bezig
  • Je hebt kneitergoeie klantcasussen van A-klanten: je hebt ze (en je wil er meer van)
  • Je weet wat je wil en hoe je het wil. Maar als je het op wil schrijven, blijft het vaag en veilig/abstract
  • Je wil je huidige marktpositie versterken: meer van het type A-klant, minder van elk ander type klant
  • Je wil dat alles in je communicatie/marketing in lijn komt met hoe het er van binnen ECHT uit ziet
  • Je hebt wel een communicatierol of functie in huis, maar niet de handjes of juist de strateeg

(Diapositief omdat het zo belangrijk is)

Desirée bevraagt je op de juiste manier en vraagt door totdat de kern boven komt. Wie is mijn klant en wat heeft die nodig?’ – Sven

Zorgen dat jij voldoende onderwerpen hebt om strategische content uit te werken of uit te laten werken door je team, voor LinkedIN en/of daarbuiten. Elke maand.

Ik weet dat het kan en nu bewijs ik dat. Daarom doe ik nu een soort tryout, net zoals cabaretiers doen. Jij kunt nu voor de helft van de prijs instappen. Vraag ik je wel om twee dingen: een review en een referral (een ondernemer uit je netwerk die dit ook nodig heeft).

Dus 500 euro per maand, voor tenminste 3 maanden.

Op alles dat met je contentstrategie te maken heeft.

Je bent geen speciaal sneeuwvlokje, sorry. Er is waarde in wat jij nu in huis hebt en in huis doet. Die waarde halen we naar boven. Dus als je succeservaringen hebt met een handjevol ideale klanten en goed draait, qua business. Dan heb je alles en dan lukt het.

MAAR.

Er is geen shortcut op de weg naar autoriteit en een sterke marktpositie. Dus als je denkt dat dit in 1 maand te fixen is, dan heb ik slecht nieuws voor je. Ik ben geen heks (meer) dus toveren lukt niet. Het is consistent blijven.

Zelf heb ik al 50k geïnvesteerd in kennis & coaching. Sommige briljant, sommige not so much. En eerlijk gezegd: ik werk het liefste met mensen die al eens met anderen hebben gewerkt. Want dan kun je het vergelijken. En dan word je blij van mij. Geen filters, geen gestileerde shit, geen overbodige randzaken. Gewoon keiharde actie bij praxie.

Ik ook niet. Maar je bent al ondernemer geworden. Je hebt dus al gekozen voor het pad van uitdagingen, avontuur en groei. Het toegangskaartje voor ‘dingen doen die je nooit eerder hebt gedaan’ heb je dus al :). Nu wordt het tijd om een laserscherpe focus te krijgen op je communicatie zodat die meer gaat opleveren.

Dan is dit programma niet geschikt voor je. Maar bel me dan toch, want ik heb de allerbeste mensen om mij heen die jou kunnen helpen met je business model. Dat heet een business coach. Ik heb er een boel geprobeerd in mijn leven en weet dus waar Abraham de mosterd haalt. Ask me.

Bel me dan toch maar, want ik doe HEEEEEL af en toe ook 100% 1 op 1 trajecten. Doen we dit ook, maar dan harder, sneller, exclusiever en dus ook behoorlijk wat prijziger.

Uiteindelijk wel, maar nu zit ik nog in de beta-fase. Dus nu verifieer ik mijn aanpak. Dat betekent ook meteen dat ik er een hoop aan gelegen ben om jou resultaten te laten halen.

Net als jij ben ik een keihard werkende ondernemer met hart voor haar zaak. Ik ken mijn kwaliteiten, maar ik weet ook waar mijn invloed op houdt. Dus is er iets in de klik tussen ons of mis je iets aan mijn leiderschap of expertise? Dan moeten we gewoon als volwassen volwassenen kunnen praten over verbeteren. En anders: als volwassen volwassenen uit elkaar. Geef mij de ruimte om te groeien en ik groei voor/door/met je.