Als head honcho van een IT-/tech-bedrijf heb je nogal wat om over na te denken. De markt is druk, klanten kritisch en al je concurrenten azen op dezelfde schaarse IT’er.

In mijn ervaring worden dit soort vraagstukken een stuk eenvoudiger als jouw bedrijf een sterk merk is. Google, Facebook, Blendle, die hebben hele andere uitdagingen dan het denkbeeldige KolmanIT. Die laatste (nee bestaat echt niet) heeft wel een snoezig logo, maar roept net als alle andere partijen dingen als ‘betrouwbaar’, ’24/7′ en ‘passie voor IT’.

En daar zit nou net de crux. Je bedrijf heeft goud in handen. Veel meer ziel- en zinvolle kwaliteiten dan een rijtje containerbegrippen. Maar als je dat geheim houdt, blijf je keurig en onopvallend binnen de lijntjes kleuren.

Buiten de lijntjes, daar ligt jouw groei.

Ik bied je één rechte lijn om je goud uit te graven, in de etalage te zetten en en te gebruiken om je doelen glansrijk te behalen dit jaar.

Ben jij dit:

  • je wil in gesprek met andere klanten, branches of opdrachtgevers
  • je huidige netwerk weet jou te vinden, maar zij vragen niet wat jij wil geven
  • je marketing draait, maar heeft te weinig resultaat

Dan wil ik je spreken. Ik stel scherpe vragen zodat je antwoorden vindt waar je wat mee kunt. En dan weet je ook meteen of ik ‘je man’ ben of niet.

Dit levert een gratis gesprek jou op:

  • hoe je eenvoudig een herhaalbare routine ontwikkelt om in contact te komen met hele goeie leads
  • welke mogelijkheden jij hebt om je droomklanten te benaderen op succesvolle manieren die niet pushy, salesy en vies voelen
  • met welke slimme aanpak jij effectief gesprekken leidt en onweerstaanbaar wordt voor je gesprekspartner
  • welke marketingacties wél effectief zijn (in een wereld die marketingmoe is)