Gratis gesprek: hoe jij snel aan tafel komt bij je mooiste klanten

(Zonder ingewikkelde strategieën en vieze trucs)

Zoek jij een ingang bij zakelijke klanten en opdrachtgevers? Ik geef je graag ideeën in een gratis gesprek!

Als ambitieuze ondernemer wil je lekker verdienen met leuke klanten. Hoe regel je dat als de rek er op dit moment uit is? 

Bijvoorbeeld:  

  • je wil in gesprek met andere klanten of bedrijven maar weet niet hoe je dat aanpakt
  • je wil iets anders aanbieden, maar weet niet hoe je daar de juiste klanten voor vindt

  • je huidige netwerk weet jou te vinden, maar zij vragen niet wat jij wil geven

  • je marketing draait wel, maar die trekt je huidige klanten aan. En jij wil het anders!

Helder. Jij bent er klaar voor om de boel anders in te richten.

Ik zou dan niet beginnen met een ingewikkelde marketingmachine in te richten. Zonde van je tijd. Wat ik ook niet zou doen: je als een pushy, salesy autoverkoper op nietsvermoedende klanten werpen. 

Gelukkig weet ik wel wat je beter kunt doen. 

Ik deel graag met je:

  • hoe je eenvoudig een herhaalbare routine ontwikkelt om in contact te komen met hele goeie leads
  • welke mogelijkheden jij hebt om je droomklanten te benaderen op succesvolle manieren die niet pushy, salesy en vies voelen
  • met welke slimme aanpak jij effectief gesprekken leidt en onweerstaanbaar wordt voor je gesprekspartner
  • welke marketingacties wél effectief zijn (in een wereld die marketingmoe is)

Deel ik gratis en vrijblijvend met je. 

Ik ben Desirée Kolman en ik heb twintig jaar ervaring in het communicatievak. In verschillende rollen adviseerde ik XS4ALL, het ministerie van Justitie en de Vrije Universiteit over effectieve en waardevolle klantcommunicatie. 

Toen ik zelf een aanbod ontwikkelde en in de markt zette, ontdekte ik hoe belangrijk het is om marketing & sales aan elkaar te knopen. 

Ik ontwikkelde een eigen methode om mijn klanten te helpen data te verzamelen: 

  • waarmee ze strategisch in gesprek komen op manieren die bij hen passen
  • om hun aanbod liefdevol te verkopen
  • om kneitergoeie marketing te maken