Voor oprichters, eigenaren, directeuren en bouwers van IT Scale-ups
Binnen 30 minuten heb je jouw verleidelijke visie op papier dankzij deze zeer compacte en korte masterclass.
Snel
Je bent in 30 minuten klaar, afhankelijk van schrijftempo.
Strak
Je volgt een formule die USP’s en benefits bloot legt.
Simpel
Je trekt info uit je brein die je zelf niet zomaar aanboort.
Sometimes it’s better to light a flamethrower than to curse the darkness
– Sir Terry Pratchett
Het échte probleem met IT’ers en hun visie
Jouw visie is als de knikker op een knikkerbaan. Hij ligt daar. Mooi, glimmend en rond te wezen.
Als ‘ie geen tik of trigger krijgt, dan blijft ie daar liggen.
Krijgt ie een zet, dan gaat ie rollen. En blijft ie rollen, totdat ie beneden is.
Zo werkt het met jouw verhaal ook.
Eenmaal aan tafel verkoop je jouw aanpak en je drive wel. Dat komt omdat in een gesprek die knikker van jou een tik krijgt. Een vraag hier. Een opmerking daar.
Zo rolt jouw verhaal er vanzelf uit.
Maar als je gaat zitten met een vel papier? Dan kom je niet verder dan het omschrijven van je knikker.
Die ligt daar. Mooi glimmend en rond. Net zoals de knikker van je concurrenten.
(Dit is waarom alle IT-websites op elkaar lijken)
Zullen we jouw knikker es kietelen, zodat die gaat rollen?
De motor heeft wel brandstof nodig
Internet staat vol met tips over je positie pakken. Storytelling frameworks, stappenplannen thought leadership, templates voor het puntig verpakken van je verhaal, lesjes social selling, yadayadayada.
Allemaal tactics, tools of tech. Oftewel: de motor.
De grap is dat jouw motor wel brandstof nodig heeft. Input. Anders kom je niet van je plek.
Die brandstof, da’s jouw visie. Jouw unieke en herhaalbare verhaal. En die laat ik je opschrijven.
Uiteindelijk willen we toch allemaal hetzelfde?
Ja. Inkomen, gezondheid, relaties, geluk en succes. Dat weten de marketeers van deze wereld maar al te goed. Het punt is alleen, dat als je op de verkeerde basis gaat bouwen, dat je dan niet de juiste keuzes maakt. En de verkeerde gewoontes gaat opbouwen.
Daar smullen marketeers en verkopers van.
Wij gaan dat anders doen. Begin gewoon bij het juiste begin en ga daarbovenop kleine stapjes zetten die samen een groot resultaat hebben. Welkom bij het compound effect.

Zo zien mijn statistieken eruit van het afgelopen jaar

Dit kun jij ook. Maar dan moet je wel de juiste input hebben: jouw onderscheidende verhaal.

Ik ben Desirée Kolman, strateeg en copywriter. Al twintig jaar ben ik bezig ik hoe je in de IT-wereld impact krijgt met boodschappen die ‘out of the box’ niemand snapt. Dat deed ik voor prachtige merken als XS4ALL en Freedom en in ingewikkelde communicatieprojecten bij de VU en Justitie.
Nu help ik IT-bedrijven om reteconcreet te worden en aantrekkelijk voor precies de juiste klanten en sollicitanten. Zonder te roeptoeteren.
Dit is niet een op-de-bips-met-chips sessie
Nee, je gaat aan de slag. Met pen en papier. Ik ga je hersenhelften door elkaar gooien zodat jij gaat opschrijven wat er tijdens salesgesprekken zo uit rolt.
Na deze masterclass heb je je visie op papier.

Dit gaan we doen
- Je klikt op een van de talloze knoppen
- Je rekent de 99 euro af
- Je krijgt direct toegang
Ja, meer is het niet.

Niet kijken als je dit bent:
- je hebt een tig-koppig marketingteam. Jullie moeten dit echt zelf kunnen 🙂
- je hebt helemaal geen zin om je visie aan te scherpen
- je hebt helemaal geen zin om autoriteit op te bouwen
- je kunt je niet meer dertig minuten aan één stuk concentreren
- je zit in een andere branche dan IT of tech
Helemaal prima. Go do brilliant things!