Je krijgt een vlijmscherpe SWOT op de zes pijlers voor een krachtige marktpositie. Dit breng ik in kaart als een heatmap: waar zit je goed en waar kan het krachtiger. Inclusief toepasbaar advies, zodat je gericht actie kunt ondernemen.
Voor vakspecialisten in IT & business met minimaal een half tot één miljoen euro omzet.
Compleet
Je krijgt concrete inzichten over je product/markt fit. Ik beoordeel vanuit de ogen van jouw klant en laat je zien welke kansen je daar laat liggen.
Overzichtelijk
Ik geef je op 1 A4’tje hoe jij scoort op de zes pijlers van een krachtige marktpositie. Geen gepuzzel, geen vage abstracties, maar een concrete SWOT.
Waardevol
Van vage adviezen wordt niemand beter. Ik laat je zien wat je moet doen om je A-klanten te activeren. Kun je zo met je team uitvoeren.

Knallen met die copy
Jij moet 100% zeker weten dat je teksten precies de juiste klanten kwalificeren.
Geen ruis. Geen vaagheid.
Daarvoor moet je copy aansluiten bij de conversatie die plaats vindt in het hoofd van jouw ideale klant.
Dat is het hele spel van een positioneren: woorden kiezen die 100% kloppen bij jouw markt.
Het helpt om daar een vers en onafhankelijke set ogen op te krijgen. Om al je blinde vlekken in kaart te brengen.
Kennis is soms een vloek
Bevlogen vakidioten zoals jij hebben één grote valkuil: ze weten veel en ze zitten vuistdiep in hun vak. Dat maakt het soms lastig om keuzes te maken. Je zit er zo diep in dat alles belangrijk lijkt. En helaas slaat dat vaak ook over op je team.
Het gevolg: je ziet niet helder wat er nodig is. Vanuit de pot kun je het etiket niet lezen.
Dat is waar ik je bij kan helpen. Ik kijk wel even wat er op jouw pot staat, zodat jij verder kan.
Uitzoomen, aanscherpen
Jouw klanten moeten een boel keuzes maken in deze rare tijden. Jij, als bevlogen vakidioot, kan ze daar het allerbeste bij helpen. Moeten ze wel jouw pot van de plank kiezen en niet die van je collega’s in de markt. Jouw pot moet dus het precies het juiste etiket hebben zodat precies de juiste klanten jou kiezen.
Uitzoomen is dan de belangrijkste stap. Want daarna kun je aanscherpen.

Ik ben Desirée. Secret Salescopy Sidekick van succesvolle ondernemers.
Klanten schakelen mij in als ze kneitergoeie copy willen die klanten aantrekt die 100% kloppen.
Twintig jaar werkte ik als communicatie-specialist bij reclamebureaus en in grote IT-projecten bij XS4ALL, de Vrije Universiteit en de overheid.
Wat ik daar leerde:
- abstracte zaken reteconcreet maken
- doorvragen tot de kern op tafel ligt
- copy & content maken die tot actie aanzet
Wanneer moet je mij hebben?
Als je voelt dat er in jouw positionering ergens iets niet lekker loopt. Er stokt iets.
Je hebt te weinig aanvragen of aanvragen van de verkeerde mensen of ergens lopen je leads vast. Of je website klopt gewoon niet meer bij wie je van binnen bent.
Alleen of met je team kom je niet verder. Hier moet een blik van buitenaf op. Daar ben ik voor.
Ik ‘Sarah Connor’* alle shit uit je positionering.
*) Die BAAS naast the Terminator.

De zes pijlers van converterende salescopy
Op deze zes pijlers beoordeel ik jouw copy & content:
Geloofwaardig? (Menselijk, oprecht, verbonden?)
Onderscheidend? (Uniek? Anders? Leuk?)
Directief? (Call to actions glashelder?)
Veilig? (Garantie, social proof, overtuigend? )
Emotief? (Triggert het mijn verlangen? Mijn pijn?)
Relevant? (Klopt het verhaal bij jouw niche & jouw identiteit?)
Dit vat ik samen in een overzichtelijk document op 1 A4. Inclusief advies.

Simpel en snel: zo werkt het
- Aanschaffen
Via één van de knoppen op deze pagina schaf je ‘m aan (of klik hier!). - Insturen
Beantwoord de vier vragen die ik je per mail stuur. - Feedback
Je krijgt een overzichtelijke analyse op zes punten (PDF, 1 pagina) in je mailbox inclusief ultrakorte toelichting in een video. Kan ik je helpen, dan bied ik je mijn hulp aan. Kan ik dat niet, dan verwijs ik je door.
