Gisteren heb ik een Thaise massage gehad. Ze heette Lily. Ze was tenger, vrolijk en warm. Na een minuut of twintig zat Lily met haar volle gewicht bovenop me, terwijl ze als een tientonner alle knopen in m'n rug in één vloeiende beweging plat walste. Aan het einde zei ze lachend 'geen blauwe … Read More overWaarom je bedrijf af en toe een Thaise massage nodig heeft om te groeien.
10x hoe je je eigen bullshit opeet en gezonde groei afdwingt
Ongeveer één jaar geleden besloot ik: ik ga fit worden, mentaal en lichamelijk. Bij mij zijn dat soort besluiten vaak nogal rigoreus. Ik zal er niet geheim over doen: ik ben wat de een beschuldigend ‘zoooo ambitieus gatverdamme’ noemt en een ander vol bewondering typeert als ‘een doorzetter’. De … Read More over10x hoe je je eigen bullshit opeet en gezonde groei afdwingt
Zes redenen waarom ik je 'koude' bericht direct weggooi
Inclusief tips waarmee je wél boven op de stapel belandt Zoals je weet, is het mijn doel en missie om met name zelfstandig IT'ers en tech-bedrijven te helpen om op een persoonlijke manier aan tafel te komen bij hun allerbeste klanten. Nou ben ik zichtbaar met die missie. En dus word ik ook wel … Read More overZes redenen waarom ik je 'koude' bericht direct weggooi
Plan 2020 zodat je lekker gaat verdienen met leuke klanten (gratis PDF)
Het komende jaar wil je geen energielek. Geen etterende plekjes. Geen klanten of taken waar je op leeg loopt. Mijn klanten leer ik altijd twee dingen. Eén: treintje op het spoor zetten. Twee: kikkertje opeten. Dat klinkt poëtisch en vies. Maar is het niet als je 't van dichtbij bekijkt. … Read More overPlan 2020 zodat je lekker gaat verdienen met leuke klanten (gratis PDF)
10 x waarom koude acquisitie springlevend is (spoiler: je bereikt er je best betalende klanten mee)
Koud berichten sturen werkt. Echt waar. De laatste klant waar ik uit het niets direct een bericht aan stuurde, kocht in twee gesprekken een 1 op 1 dag met mij en investeerde daarna in een intensief adviestraject. Het is een mythe dat koude acquisitie dood is. Het is springlevend en jij kunt er je … Read More over10 x waarom koude acquisitie springlevend is (spoiler: je bereikt er je best betalende klanten mee)
De klanten voor creatieve ondernemers liggen voor het oprapen (+ 4 simpele acties die je nu meteen kunt doen)
Ben jij brand designer, fotograaf, copywriter, copycoach, redacteur, marketing/content adviseur, strateeg, webdesigner, vormgever of iets in die richting? Dan ben je wat ik noem een creatieve, zelfstandig expert. En dan stoot je continu je hoofd tegen laaghangend fruit. Potentiële klanten dienen … Read More overDe klanten voor creatieve ondernemers liggen voor het oprapen (+ 4 simpele acties die je nu meteen kunt doen)