10 x waarom koude acquisitie springlevend is (spoiler: je bereikt er je best betalende klanten mee)

Koud berichten sturen werkt. Echt waar. De laatste klant waar ik uit het niets direct een bericht aan stuurde, kocht in twee gesprekken een 1 op 1 dag met mij en investeerde daarna in een intensief adviestraject. Het is een mythe dat koude acquisitie dood is. Het is springlevend en jij kunt er je Read More about 10 x waarom koude acquisitie springlevend is (spoiler: je bereikt er je best betalende klanten mee)

De klanten voor creatieve ondernemers liggen voor het oprapen (+ 4 simpele acties die je nu meteen kunt doen)

Ben jij brand designer, fotograaf, copywriter, copycoach, redacteur, marketing/content adviseur, strateeg, webdesigner, vormgever of iets in die richting? Dan ben je wat ik noem een creatieve, zelfstandig expert. En dan stoot je continu je hoofd tegen laaghangend fruit. Potentiële klanten dienen Read More about De klanten voor creatieve ondernemers liggen voor het oprapen (+ 4 simpele acties die je nu meteen kunt doen)

Stop meteen met deze dingen als je op strategisch niveau klanten en opdrachtgevers wil

‘Ik moet eerst vlieguren maken’‘Ik moet eerst ervaring opdoen’‘Ik moet eerst naam opbouwen’‘Als ik lang genoeg goed werk lever, dan ga ik vanzelf groeien’ Acht professionals sprak ik. Allemaal ongeveer een half jaar tot een jaar bezig. Toen ik ze vroeg waar ze van droomden, zeiden ze allemaal: ik Read More about Stop meteen met deze dingen als je op strategisch niveau klanten en opdrachtgevers wil